Jak pozbyć się Twoo

26 lip

W skrzynce ciągle znajdowałem zaproszenia od ludzi z Twoo.com, to Marek chce mnie poznać to Basia znalazła jakiś niesamowity sposób na poznawanie ludzi ze swojej okolicy. A ja nikogo z nich nie znałem ani szczególnie nie zależało mi, żeby poznać. Tu jest dokładnie napisane jak działa Twoo.pl. A na dole tego artykułu opisane jest jak usunąć konto oraz co zrobić, żeby nie dostawać więcej wiadomości od nich.

Twoo to portal społecznościowy, który podobno ma ułatwić ludziom poznawanie się nawzajem. Taka nasza klasa czy facebook, tylko tu dodajesz do znajomych ludzi, których jeszcze nie znasz.

Osobiście mam już konto na dwóch portalach randkowych (randki o2 i sympatia) i póki, co ten nie będzie kolejnym. Nie podoba mi się, że w tak nachalny sposób wysyłają do mnie maile. Z zaproszeniami od ludzi, którzy osobiście tych zaproszeń nie wysłali.

Podobne zaproszeni dostawałem od Badoo, ale to inna historia, ci to dopiero maja tupet. Piszą, że mam nieprzeczytaną wiadomość od na przykład Moniki, mimo, że ja nigdy nie zakładałem sobie konta na ich stronie. No i oczywiście muszę się tam szybko zalogować zanim wiadomość zostanie osunięta.

Jedna odpowiedź to “Jak pozbyć się Twoo”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pierwsze wrażenia z Twoo.com | Randkowe Przygody - Sierpień 25, 2013

    […] początkowej niechęci do Twoo postanowiłem zobaczyć jak to […]

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

